Direktlänk till inlägg 1 september 2011

Body splash

Av womaninred - 1 september 2011 10:25

Hittade en god body splash på H&M, White Flower, luktar jättegott och kommer i en plastflaska vilket är väldigt praktiskt om man vill packa med den i väskan för att "friska" upp sig innan träffen med hunken som jobbar på sportaffären. Det finns väl inget värre än en väska som dryper av parfym och är full av glasskärvor?


Det som är bra med en body splash är att det funkar väldigt bra till vardags, man luktar gott men det blir inte för mycket eller för "tungt" som det lätt kan bli om man använder parfym. Missförstå inte, älskar parfym men jag har suttit bredvid åtskilliga personer på bussen som dränkt sig i parfym alternativt badat i det. Inte helt okej, tänk på de som är allergiska. Body splash har varit lite "ute" ett tag eller vad man ska säga, det har inte funnits så mycket på marknaden och det som har funnits har luktat...illa... Oftast är de väldigt sliskiga och inget jag skulle vilja lukta. Men nu har det kommit tillbaka lite och jag älskar det. Det är ju hur bra som helst att lukta gott och samtidigt diskret så att ingen stackare får andnöd på bussen, eller?


Hittade inte en exakt bild på just den body splash som jag använder, det här är andra flaskor tror jag.  Nåja, ni behöver ju inte älska exakt samma som jag ;) Hitta er egna favorit!


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av womaninred - 21 januari 2012 18:03


Har nu testat Baristas shine drops som ger ett mjukt och glansigt resultat. Säg farväl till trist, trassligt och glanslöst hår med den här produkten får du verkligen det de lovar. I en liten knallrosa pumpflaska finns lösningen på glanslösa dagar. Hå...

Av womaninred - 14 januari 2012 14:44


När man plattar,lockar eller fönar håret kan det vara bra att först ha i lite värmeskyddande medel som återfuktar  och skyddar håret mot värmen. Jag har nu provat phc heat protection styling spray som jag har blivit väldigt förtjust i. Produkten lukt...

Av womaninred - 9 januari 2012 17:27


Okej, nu har jag inte uppdaterat bloggen på ett tag och jag ber om ursäkt för det. Men jag tänkte slänga in en liten uppdatering nu när jag fick lite tid över.   Hur många har hört talas om den nya mirakelkrämen som heter BB cream - Miracle skin ...

Av womaninred - 5 december 2011 14:34

Alla har väl något som de gillar med sitt ansikte? Alla har väl något som man inte gillar också... Här är några enkla tips till dig som läser detta.   Tycker du att din näsa är för stor?   Prova att ta en highlighter på själva näsbenet och ...

Av womaninred - 2 december 2011 15:15


Har provat två av H&M´s egna ansiktsmasker, RICH CHOCOLATE MOISTURISING MASK och VANILLA FUDGE SELF WARMING MASK, och jag måste säga att att jag gillar H&M ´s produkter. Har provat några ansiktsmasker tidigare från H&M och jag tycker alltid att de le...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översättare

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards