Direktlänk till inlägg 27 oktober 2011

Hårinpackning för nordiskt hår

Av womaninred - 27 oktober 2011 10:12

Gliss har nu lanserat en hårvårdserie anpassat för tunt nordiskt hår, Gliss Satin Relax. Produkterna  är till för att ge fukt och näring samt att reparera trötta hårstrån och ge tillbaka dess naturliga glans. Jag har inte provat alla produkter i Satin Relax-serien men jag har provat deras hårinpackning. Hårinpackningen luktar ganska gott, lite sött skulle jag säga, men ganska starkt. Produkten är i burkform och det är alltid lite tråkigt att de flesta hårinpackningar är det, det är inte alltid så lätt att få upp locket när man har blöta händer. Att få upp locket funkar helt okej, skulle dock älskat produkten om den hade vart i tubform. Håret luktar gott, blir mjukt och lättkammat och får en fin lyster. Kan tänka mig att hela hårvårdsserien är bra för just tunt nordiskt hår i alla former. Jag gillar verkligen produkten men jag skulle ha älskat den om den hade vart i tubform och luktat lite mildare, annars är det en jättebra produkt. Nåja, man kan väl inte få allt.


 


Dock är det en otroligt härlig färg på hela hårvårdsserien. Tummen upp för det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av womaninred - 21 januari 2012 18:03


Har nu testat Baristas shine drops som ger ett mjukt och glansigt resultat. Säg farväl till trist, trassligt och glanslöst hår med den här produkten får du verkligen det de lovar. I en liten knallrosa pumpflaska finns lösningen på glanslösa dagar. Hå...

Av womaninred - 14 januari 2012 14:44


När man plattar,lockar eller fönar håret kan det vara bra att först ha i lite värmeskyddande medel som återfuktar  och skyddar håret mot värmen. Jag har nu provat phc heat protection styling spray som jag har blivit väldigt förtjust i. Produkten lukt...

Av womaninred - 9 januari 2012 17:27


Okej, nu har jag inte uppdaterat bloggen på ett tag och jag ber om ursäkt för det. Men jag tänkte slänga in en liten uppdatering nu när jag fick lite tid över.   Hur många har hört talas om den nya mirakelkrämen som heter BB cream - Miracle skin ...

Av womaninred - 5 december 2011 14:34

Alla har väl något som de gillar med sitt ansikte? Alla har väl något som man inte gillar också... Här är några enkla tips till dig som läser detta.   Tycker du att din näsa är för stor?   Prova att ta en highlighter på själva näsbenet och ...

Av womaninred - 2 december 2011 15:15


Har provat två av H&M´s egna ansiktsmasker, RICH CHOCOLATE MOISTURISING MASK och VANILLA FUDGE SELF WARMING MASK, och jag måste säga att att jag gillar H&M ´s produkter. Har provat några ansiktsmasker tidigare från H&M och jag tycker alltid att de le...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översättare

Gästbok


Skapa flashcards