Alla inlägg den 2 september 2011

Av womaninred - 2 september 2011 18:29

Nu är det så att jag ska flytta till ett annat land så jag kommer inte kunna skriva något mer i bloggen under den kommande veckan. Om en vecka kommer jag dock vara installerad i mitt nya hem och kommer då kunna fortsätta ge er tips :) Om ni har tur kanske jag får tag i min dator under veckan så att jag kan skriva ett litet blogginlägg men jag tvivlar lite på att jag kommer ha tid. Ha det jättebra denna vecka dock så syns vi snart och då ska jag åter fylla bloggen med inlägg! Kram!

Av womaninred - 2 september 2011 18:13

Gyllene hår, inte så tokigt att ha va? Har skrivit tidigare om John Friedas Sheer blond go blonder och jag har nu köpt ett shampo och balsam från hans serie men jag köpte Sheer Blonde Highlight Activating Original Shampoo/Conditioner Honey to Caramel. Istället för att håret bleks som den jag tidigare skrev om i inlägget John Frieda så ger det här schampot/balsamet en mer gyllene/honungsblont hår. Det blir fräscht och naturligt och det här schampot skulle jag kunna använda varje dag. Luktar så gott och håret känns lent och fint. Rekommenderar den här produkten om ni vill ha en lite mer färgrik blont hår. Alla som har "råttfärgat" hår - titta hit! Efter några tvättar ska håret  få en mer klar färg. Resultatet skiljer sig från person till person och det är ingen färgning, produkten innehåller enbart ingredienser som på  något vis bleker/tar fram nyanser i ditt hår. fråga mig inte hur det går till, har verkligen ingen aning men älskar jag det? JA!


Köpte mitt på KICKS för 105 kr st, sved lite i plånboken men det var det värt.


   

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översättare

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards