Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av womaninred - 28 augusti 2011 20:05

Nu har jag hittat min nya favoritsak, Sheer Blonde go blonder. Det är en underbar sprej som man sprejar i fuktigt hår och sedan fönar man håret som man brukar. Sprejen är gjord för att bleka håret så man får en fräsch, somrig frisyr - om man är blond givetvis! Den här sprejen är anpassad för blondiner, mörka som ljusa (är man dock redan väldigt ljus är det ju ingen idé att använda den här sprejen då.) På förpackningen står det att det tar mellan 3-5 gånger innan man ser en märkbar skillnad men redan efter första gången jag använde  den fick jag resultat. Håret blev jättefräscht verkligen, fortfarande min hårfärg men håret fick en lite solkysst look och kändes väldigt naturligt. Har använt sprejen två gånger nu och jag älskar den verkligen! Det bästa är att det inte ser ut som om man har gjort något med håret, det ser bara solblekt ut. Sprejen funkar utmärkt om man som jag ville ge hela håret en fräshare färg, göra blonda slingor eller om man vill dölja utväxten.


John frieda som har skapat den här sprejen har även skapat shampoo och balsam som har blekande effekt på blont hår, det ska även finnas shampoo och balsam för brunetter. Den funkar som en färgning eller något liknande tror jag, det blir i alla fall olika för varje brunett som provar den. Produkten ger en naturliga hår en mer intensivare ton bara. Eftersom jag inte är brunett kan jag tyvärr inte prova dem men jag har provat den blonda versionen lite och det funkar - inget skämt! Rekommenderar alla produkter från John Frieda (smygreklam, jag vet. Borde ringa och be om pengar för den här reklamen.) Tror att de flesta produkter från John Frieda kostar mellan 70 - 100 kr. Shampoo/balsam för ca 90 kr. Sprejen jag köpte kostade dock mer, fick lägga ut 130 kr tror jag på Lindex, men den är rätt ny så det finns en chans att de sänker priset lite. rekommenderar i alla fall dessa produkter VARMT! Se bara upp med alla produkter - detta gäller allt man gör med sitt hår, så att man inte sliter ut håret. Att bleka håret även om man använder dessa produkter skadar håret och det är inget man ska göra varje dag. Passa på och köp en inpackning som du kan göra på håret eller använd lite hederlig olivolja som du masserar in i håret. Ta hand om ert hår, för annars får vi en utskällning av frisören när vi väl vågar sticka in vår nos där :P                        

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Översättare

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards